הסנגורים בתיק 4000 דורשים: להשיב לשאלותינו אודות השימוש ב"פגסוס"

ישראל רובין No Comments on הסנגורים בתיק 4000 דורשים: להשיב לשאלותינו אודות השימוש ב"פגסוס"

סנגורי הנאשמים במשפט נתניהו פנו לבית המשפט בדרישה להורות לפרקליטות להשיב לשאלותיהם אודות השימוש בתוכנת הריגול בחקירות תיקי האלפים וכן להמציא להם את כל חומרי החקירה בנושא

בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סנגורי הנאשמים בתיקי האלפים (משפט נתניהו), עו"ד בעז בן צור ועו"ד ז'ק חן המייצגים את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ואת בני הזוג אלוביץ' פנו היום (חמישי) לבית המשפט בדרישה להורות לפרקליטות להעביר לידיהם מידע בנוגע לשימוש בתוכנת "פגסוס" לחדירה לניידים של אישים מרכזיים במהלך חקירות תיקי האלפים, כפי שנטען במספר פרסומים בתקשורת.

בבקשת בני הזוג אלוביץ', מתבקש בית המשפט להורות לפרקליטות להשיב "באופן מוסמך ומפורט" לשאלותיהם בעניין הטענות לשימוש בתוכנה בחקירות תיקי האלפים.

עורך הדין ז'ק חן דרש מהפרקליטות להשיב האם נעשה שימוש בתוכנת הרוגלה במסגרת חקירות התיקים, מתי בדיוק נעשה שימוש שכזה ובאיזה אופן. כמו כן הוא דרש לדעת היכן נשמרו תוצרי החיפוש, מי הגורמים שפעלו בעניין, פירוט כל הגורמים שהיו מודעים לכך, מי הגורם שאישר את הפעולה ומדוע לא גולה להגנה דבר השימוש בתוכנה.

כמו כן, דורשים סנגורי הנאשמים כי הדיון הבא במשפט הקבוע ליום שני הקרוב, יוקדש לדיון בבקשה והשלכותיה על אופן ניהול המשפט.

סנגורו של נתניהו, עורך הדין בעז בן צור דרש מהפרקליטות להמציא לו כל חומר חקירה בנוגע לשימוש בתוכנות ריגול בנעשה בכל מועד שהוא בחקירת תיקי ראש הממשלה לשעבר.

כזכור, לפני כשבועיים התפרסם לראשונה בעיתון "כלכליסט" תחקיר בו נטען כי המשטרה משתמשת בתוכנת הריגול "פגסוס" לחדירה לניידים של אזרחים, חלקם אף שאינם חשודים בדבר וללא משפטי צו מתאים.

אתמול פורסם בערוץ 13 כי נעשה שימוש בתוכנה לצורך חדירה לטלפון סלולרי לאחד המעורבים המרכזיים בתיק 4000.



0 תגובות